Translate

niedziela, 12 kwietnia 2015

Ela lubi Ela poleca


Witajcie! Dziś chciałabym Wam polecić znów coś do oglądnięcia, a także przeczytania.
    
A więc ostatnio czytałam jedną z wielu książek Beaty Pawlikowskiej " Blondynka w Chinach ". Jest to mix kultury, historii, a także opis życia ludzi w tym kraju. Książka mnie zaciekawiła do tego stopnia ze mam ochotę sama odwiedzić Chiny. Pani Beata opisuje wszystko tak jakby czytelnik był na miejscu. 
    
Serialem, który chce Wam polecić są "Kości". Znów serial kryminalny ale znajdziemy tu też wątki miłosne. Głównymi bohaterami są Doctor Brennan, która jest antropologiem i jej partner 
początkowo w pracy agent Booth.Bohaterowie rozwiązują sprawy kryminalne razem i po pewnym czasie zaczyna łączyć ich uczucie. Serial jest nadal kręcony i jest bardzo ciekawy pokazuje nam bliżej prace antropologa.
 
Ostatnio oglądałam też dwa bardzo ciekawe filmy, które mi się bardzo podobały. Pierwszy z nich to " Dla Ciebie wszystko " ,a drugi to "Każde życie jest cudem".

"Dla Ciebie wszystko" to piękny film o miłości. Dawson i Amanda byli kiedyś w sobie bardzo zakochani jak byli nastolatkami. Ich drogi jednak rozeszły się w burzliwych okolicznościach. Po 20 latach jednak spotkają się na pogrzebie najlepszego przyjaciela.Wraz ze wspomnieniami wraca pożądanie lecz powody dla których kiedyś się rozstali są ciągle żywe.Czy w końcu będą mogli być razem? Zobaczcie sami.

"Każde życie jest cudem " uważam ze ten film powinna obejrzeć każda młoda kobieta.Główna bohaterka zawsze czuła się inna niż wszyscy mimo swojego talentu. Z powodu nasilających się problemów ze zdrowiem rodzice postanawiają wyznać jej straszliwą prawdę. Nie dość ze została adoptowana to na dodatek urodziła się w wyniku źle przeprowadzonej aborcji. W końcu Hannah wyrusza w poszukiwanie matki czy ja znajdzie? zapraszam na film.









***Ela***