Translate

środa, 22 kwietnia 2015

UBRANIA CIĄŻOWE








Obiecałam, że niedługo dodam post na temat ubrań ciążowych oraz pielęgnacji. I oto jest:)
W swojej kolekcji mam leginsy czarne, jeansy, 4 bluzki, a z pielęgnacji bio oil i balsam Palmer's. Spodnie oraz leginsy pochodzą z sieciówki H&M z działu ciążowego. Bardzo cieszę się ze marka H&M zatroszczyła się o kobiety w ciąży i w swojej kolekcji posiada szafę dla mam. Jeansy kosztowały 99,99 zł, natomiast leginsy 49,99 zł. Moim zdaniem jest to normalna cena z uwagi na to, że ubrania ciążowe nie należą do tanich. Spodnie są bardzo wygodne nie uwierają, podkreślają kształty, guma na brzuszek wykonana jest z bardzo miłego materiału. Jeżeli rozchodzi się o leginsy jestem mile zaskoczona ceną jak i materiałem z którego są wykonane. Nie prześwitują, mają  nasycony czarny kolor, są delikatne i miłe w noszeniu. Myślę, że mogę z wielkim sumieniem polecić dział ciążowy H&M. Mam zamiar kupić sobie jeszcze po jednej parze jeansów i leginsów. Widziałam również, że pojawiły się już szorty ciążowe!

Bluzki, tuniki kupiłam w Bershka, Reserved i Mohito. Jest tyle fajnych luźnych basic-owych tunik, że jest w czym wybierać. Moja ciąża będzie przebiegała w okresie wiosna - lato, można wówczas fajnie zaeksponować brzuszek, a nie chować pod puchowymi kurtkami. Ten okres jest przede wszystkim bardzo wygodny dla kobiet w ciąży.




 Reserved


Mohito


Reserved


Bershka





Do pielęgnacji używam Bio oil oraz Palmer's. Olejek bio oil bardzo popularny i doceniany. Cały czas smaruję nim brzuch wieczorem. Ostatnio w Rossmannie była jego przecena, kupiłam średnią wersję 125 ml. Palmer's używam rano. Co skłoniło mnie do jego kupna? szczerze mówiąc zauważyłam go na dziale ciążowym w Rossmannie, przykul moja uwagę, przeczytałam skład, plusem była pompka, dzięki czemu produkt jest łatwy w aplikacji i przede wszystkim marka Palmer's jest ceniona na rynku. 

Ostatnia rzeczą o której chciała bym wspomnieć jest poduszka banan, pomocna przy spaniu. Ja swoja zakupiłam na allegro KLIK. Jestem bardzo z niej zadowolona, dobry zakup!








****Sylwia****