Translate

sobota, 4 kwietnia 2015

Pregnancy !!! / Jestem w CIĄŻY :-)





Tak Tak Tak !!!! Jestem w CIĄŻY !!!




Jestem taka szczęśliwa :):):)

To już 16 tydzień :) Nie pochwaliłam się wcześniej, ponieważ pierwsze tygodnie ciąży (1- 13 tyg.) są trudne i łatwo o poronienie. Jest to oczywiście czas gdy maluszek rozwija się najszybciej w łonie matki. Powstają narządy wewnętrzne, kształtuje się układ nerwowy, zaczyna bić serce. Maluszek w tym czasie czyli w 
I trymestrze ciąży jest bardziej narażony na czynniki zewnętrzne. Dlatego należy zachować wszelką ostrożność. 
 Dzięki Bogu przeszłam ten okres i aktualnie jestem w II trymestrze :)

Moje pierwsze tygodnie były ciężkie:( wzdęcia, mdłości, senność, powiększone i bolące piersi. Nie miałam ochoty na nic! całe dnie przesypiałam. Kobieta jest wtedy taka zmęczona... Hormony w organizmie szaleją, ciężko przyzwyczaić się do tak nowej sytuacji. W dodatku dowiedzieliśmy się z mężem o ciąży 2 tyg. przed naszym ślubem. Można wyobrazić sobie naszą radość, a zarazem niepokój czy dam rade tego dnia nie usnąć nie wymiotować przed ołtarzem haha :) Był to ciężki czas, mnóstwo spraw do załatwienia, zapięcie na ostatni guzik, potrzebowałam dużo sił ale daliśmy radę !

Mój smak zmienił się o 180 stopni. Zapach kawy obrzydza mnie :/ miałam ochotę tylko na słodkie rzeczy, całkowicie straciłam chęci na dania pikantne kwaśne. Od 13 tyg. moje dawne smaki powoli wróciły.

Co skłoniło mnie do wykonania testu?

Mój mąż Maciek:) stwierdził, że dziwnie wyglądam i faktycznie okres się lekko spóźniał. Początkowo wmawiałam sobie nieee okres przyjdzie ale kupiłam test i wyszedł pozytywny! Nasza reakcja ? Wiadomo radość!
Akurat za tydzień miałam umówiona wizytę u ginekologa i potwierdziło się w 100% Ciąża! :)

Pierwsze bicie serca zobaczyłam na USG w 6 tygodniu ciąży.

Termin: 25 wrzesień 2015 r.



Co tydzień w poniedziałki będę dodawać posty o kolejnych tygodniach ciąży. A oto zdjęcia od 9 tyg. - 15 tyg.



15 TYDZIEŃ CIĄŻY





14 TYDZIEŃ CIĄŻY






13 TYDZIEŃ CIĄŻY






12 TYDZIEŃ CIĄŻY






11 TYDZIEŃ CIĄŻY






10 TYDZIEŃ CIĄŻY






9 TYDZIEŃ CIĄŻY


















****Sylwia****