Translate

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Semilac - lakiery hybrydowe



Dzisiejszy post poświęcony jest lakierom marki Semilac. Pokaże Wam jak w prosty sposób można wykonać profesjonalny i piękny manicure.  

Od jakiegoś czasu zaczęłam malować moje paznokcie lakierami hybrydowymi Semilac. Dowiedziałam się o nich od mojej koleżanki. Osobiście bardzo zwracam uwagę na wygląd moich paznokci, malowanie zwykłymi lakierami stawało się uciążliwe. Jak wiadomo produkt schodzi z paznokci po kilku dniach, a zapach lakieru nie należy do przyjemnych. Dlatego postanowiłam, że wypróbuję lakiery hybrydowe. 
Do wykonania takiego manicure potrzebna jest lampa UV, aceton, cleaner, top i baza, oraz lakiery hybrydowe semilac. Koszt takiego zestawu to ok 150 zł. Pojedyncze lakiery semilac na allegro kosztują 25 zł.



ŚCIĄGANIE LAKIERU HYBRYDOWEGO Z PAZNOKCI - KROK PO KROKU






Potrzebny nam będzie aceton, waciki i folia aluminiowa. Folie dzielimy na 10 pasków, każdy wacik z osobna kładziemy na folie i nasączamy w acetonie. Następnie nakładamy na paznokcie.




Czekamy 15-20 min. Zdejmujemy folie i wykałaczką ściągamy stary lakier hybrydowy z płytki paznokcia. 









MALOWANIE LAKIEREM HYBRYDOWYM - KROK PO KROKU





Moja kolekcja lakierów hybrydowych liczy 4 kolory: 026 My love, 032 Biscuit, 047 Pink peach milk oraz 102 Pastel peach. Do tego baza i top.




Krok 1 - przemywamy wacikiem nasączonym w cleaner paznokcie
Krok 2 - nakładamy na paznokcie baze
Krok 3 - wkładamy dłoń do lampy na 2 min
Krok 4 - wyjmujemy po 2 min i nakładamy pierwsza warstwę lakieru ( mój to 102 pastel peach)
Krok 5 - wkładamy dłoń do lampy na 2 min
Krok 6 - wyjmujemy i nakładamy drugą warstwę lakieru
Krok 7 - wkładamy dłon do lampy na 2 min
Krok 8 - wyjmujemy i nakładamy top
Krok 9 - wkładamy dłoń  do lampy na 2 min
Krok 10 - wyjmujemy przemywamy paznokcie wacikiem nasączonym cleanerem



Lakier trzyma się ponad 2 tyg, jest bardzo trwały, a wykończenie jest prześliczne!

Gotowe! :)














****Sylwia****