Translate

niedziela, 18 stycznia 2015

Nowości w mojej kosmetyczce :)








Cześć wszystkim, dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami  nowościami w mojej kosmetyczce:



EDWARD Beale - odżywka do włosów z olejem argonowym, produkt jest świetny, jest do farbowanych włosów,bardzo wydajny, pozostawia włosy gładkie i lśniące polecam, przy okazji nawilża. Można go kupić w tkmaxx lub na ebayu, jest cała seria produktów od Edward Beale. 

ADVANCE TECHNIQUES MOROCCAN ARGAN OIL - jak wszyscy wiemy produkty z olejem arganowym są bardzo zdrowe dla naszych włosów. Ten produkt wyprodukowany jest przez avon, wystarczy nanieść troszeczkę na palce i wetrzeć w wilgotne włosy, doskonale zmiękcza włosy, stają się jedwabiste w dotyku. 

TUSZ DO RZĘS Max Factor 2000 calorie dramatic volume - wydłuża,  świetnie rozdziela  i utrzymuje się na moich rzęsach przez 8 godzin spędzonych w pracy.

OLIWKOWY Peeling liście zielonej oliwki przeznaczony do twarzy, ciała i dłoni - to absolutny hit, stosuję go do twarzy, cera wygląda idealnie i usuwa obumarły naskórek, przepięknie pachnie. U mnie w UK zamówiłam go w polskiej drogerii internetowej.

LAKIER DO PAZNOKCI SALLY HANSEN SUGAR COAT- ja mam odcień razzleberry,  bardzo szybko wysycha,  najlepiej nałożyć dwie warstwy,  po wyschnięciu jest delikatnie matowy i ma chropowatą powierzchnię, kolor piękny. 

KUESHI PURE AND CLEAN - tonik do twarzy produkt który dostałam w styczniowym glossybox, pięknie pachnie dla mnie jest to taki różany zapach,produkt z Francji, zmiękcza wysuszone miejsca na twarzy, zapewnia równowagę skórze na twarzy, pozostawia twarz świeża i oczyszczona. 

RÓŻ DO POLICZKÓW - kolejny produkt z glossybox - idealny do torebki, posiada lusterko, także bardzo użyteczny. Ma również gąbeczkę także nie potrzebujemy pędzla, uważam to za świetne rozwiązanie dla zapracowanych Pan. 

BIELENDA DROGOCENNA MGIELKA ARGANOWA  - produkt polecony przez moją kochana Sylwie, pozwala okresowo uzyskać efekt opalenizny nie pozostawia smug i przebarwień. Jeśli stosujemy go regularnie to przyciemnia odcień skóry. Mgiełkę należy rozpylić na ciało, twarzy i równomiernie rozsmarować. Po aplikacji umyć dokładnie ręce. 




***ELA***