Translate

poniedziałek, 14 września 2015

39 TYDZIEŃ CIĄŻY







Jak daleko? 39 tygodni
Masa ciała: 72 kg
Brzuch: 111 cm
Samopoczucie? Jesteśmy w 39 tygodniu czujemy się grubo i ciężko. Mam uczucie, że zaraz pęknę. Skóra na brzuchu w okolicy pępka jest bardzo naprężona, powoduje to ból i ciągłe swędzenie. W nocy pojawiają się lekkie bóle miesiączkowe. Ciężko mi cokolwiek zrobić..najlepiej czuję się do godziny 12.00. Dłonie mam cały czas spuchnięte i bardzo mnie bolą. W nocy budzę się często do toalety, a każde przekręcenie na drugi bok jest wyzwaniem. Cały czas pomaga mi mąż, jest kochany, każde moje przebudzenie jest jego przebudzeniem. Ból w kroczu! niesamowicie bolesny.. Kręgosłup daje radę, czyli nie jest z nim źle, lekkie skrzywienie nie spowodowało problemów w ciąży, gorzej z nogami musza utrzymać cały ciężar...Zgaga uciążliwa przez całą ciążę, pisałam to poprzednio i powtórzę jeszcze raz, ostatni miesiąc jest najgorszy! Teraz czekamy na rozwiązanie, nie znasz dnia ani godziny kiedy to nastąpi..
Mdłości: gdy maleństwo uciska na żołądek /  zgaga? aktywna w porach popołudniowych i wieczorem. 
Zachcianki: słodkie, owoce ananas, nektarynki, kiwi
Płeć: DZIEWCZYNKA 
Ruchy: aktywne 
Rozstępy: brak, używam od początku bio oil i Palmer's
Obrączka: OFF 
Czekamy na? AKCJE EWAKUACJE ! :)
Zostało do porodu? 10 dni




****Sylwia****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz