Translate

sobota, 23 listopada 2013

Laura nasze szczęście




Oto moja ukochana córeczka Laura która ma już 3 tygodnie. Laura ma się dobrze jest bardzo grzeczna ..Ja już tez powoli dochodzę do siebie po porodzie,każdego dnia jest coraz lepiej, najgorszy był pierwsze tydzień bo wszystko mnie bolało, ledwo się ruszałam no i w dodatku miałam szwy..ale na szczęście mój mąż był ze mną przez trzy pierwsze tygodnie I przez pierwszy tydzień robił wszystko w domu oprócz karmienia córeczki  gdyż Laure karmie piersią , a ona to uwielbia , gdyby mogła to jadłaby cały dzień. Będę starać się jak najdłużej żeby Moja córeczka dostała to co najlepsze mogę jej dać .. nie mogłabym odmówić jej tej przyjemności. Chce zachęcić wszystkie dziewczyny żeby się nie poddawały I Chociaż spróbowały karmić swoje dzieci piersią.. :-) według mnie warto :-)A tak naprawdę czuje się szczęśliwa w roli Mamy ..nasza córeczka zaskakuje nas czymś nowym każdego Dnia :-)

This is my beloved daughter Laura who is three weeks old now. Laura is ok and she is very polite. I am getting better after the labour every day.The worst week was the first week after the labour because I was in pain , I could hardly move and in addition I had stitches ..but fortunately my husband was with me at home he was off from work three weeks and in the first week after the labour he did everything at home except from Laura 'a feeding because I am breastfeeding her..she absolutely loves this if she could she would eat all day. I will do my best to keep breastfeeding Laura as long as I can  just to give my little girl the best I can.I couldn't refuse her that pleasure. I would like to encourage all girls not to give up and make them try to breastfeed their babies. In my opinion It's worth it. I really feel happy to be a mum. Our little girl makes us surprise with something new everyday.










****Ela****