Translate

czwartek, 19 czerwca 2014

Depresja po porodzie



Depresja poporodowa jest bardzo częstym zjawiskiem. Kobieta która właśnie urodziła dziecko myśli że nie da sobie rady jako matka, obwinia się o wszystko. Taka depresja przede wszystkim wymaga po prostu wsparcia bliskich. Ja nie miałam depresji poporodowej  i myślę że pomógł mi w tym mój mąż, który był ze mną i naszą córką cały czas przez pierwsze trzy tygodnie kiedy tego najbardziej kobieta potrzebuje w momencie gdy jest obolała i wyczerpana po porodzie. Także dziewczyny! jeśli będziecie już po porodzie zróbcie wszystko, żeby Wasza druga polówka lub ktoś z bliskich został z Wami i Waszymi dziećmi w domu. Nie martwcie się że nie dacie sobie rady bo dacie! ważne jest też nastawienie, nauczycie się wszystkiego jeśli chodzi o opiekę nad dzieckiem :-)  to po prostu przychodzi samo, a potem uśmiech Waszego maleństwa wynagrodzi Wam wszystko :-), a ja teraz jestem szczęśliwą Mamą :-)







***ELA***