Translate

czwartek, 19 czerwca 2014

Walka z tradzikiem i plamami potrądzikowymi

Witajcie Kochani!
 

3 tyg temu wybrałam się na zabieg mikrodermabrazji do kosmetyczki z racji tego, iż mam bardzo dożo plam potrądzikowych. Przy okazji dowiedziałam się, że moja cera nie należy do tłustych tylko mieszanych. Zabieg mikrodermabrazji miedzy innymi pomaga w zwalczaniu trądziku i plam potrądzikowych. Pomaga ? tak, tylko może pomóc w jakimś stopniu w zwalczeniu trądziku i plam potrądzikowych, ale nie zwalczy ich całkowicie, gdy ktoś ma tendencje do wyprysków, dlatego dodatkowo trzeba się wspomóc preparatami dermatologicznymi.
Osobiście stosowałam benzacne oraz olejek herbaciany na moje czoło, które jest całe w ropnych krostkach natomiast rano przemywałam twarz żelem z firmy Nivea do skóry mieszanej. Olejek herbaciany oraz krem benzacne można zakupić bez recepty w aptece. Niestety słabo to pomogło.. wreszcie zapisałam się do dermatologa bo strasznie męczyłam się z krostami na czole, a gdy doszły jeszcze na policzkach musiałam natychmiast zareagować...tak nie może być! twarz wyglądała okropnie :(
Dermatolog przepisała mi tabletki doustne Azycyna oraz maść Duac. 




Oba produkty nie należą do tanich.. razem zapłaciłam 112 zł. Niestety produkty dermatologiczne są drogie, ale nie żałuję! bo widać efekty!




                                                                     Tabletki Azycyna





Dość duże tabletki w kolorze niebieskim. Jak stosować?: 1x1 przez 3 dni ( jedną tabletkę raz dziennie przez 3 dni), następnie tydzień przerwy i gdy pierwsza tabletkę zarzyliśmy np. w sobotę druga w niedzielę, a trzecia w poniedziałek to po tygodniu przerwy czwartą tabletkę ponownie bierzemy w sobotę i tak co tydzień ( jedna tabletkę w sobotę). Zresztą każdy dermatolog wytłumaczy jak stosować ten lek i do każdego leku dołączona jest ulotka.





                                                                            Maść Duac



Maść Duac smaruje co wieczór cienką warstwę na czoło oraz policzki tam gdzie wystąpił trądzik. Konsystencja lekka, maść bardzo wydajna.



                                                                          Olejek Bio Oil



Na plamy potrądzikowe stosuje olejek Bio Oil. Reklamowany często w tv. Postanowiłam wypróbowac i poznać jego daziałanie i rezultaty. Olejek stosuje w dzień na czoło i policzki tam gdzie wystepuja plamy potrądzikowe oraz na dwie plamy, rany po goracym oleju który prysł mi na rekę podczas smażenia, są to niewielkie plamy ale były widoczne. Były? ponieważ od momentu gdy zaczęłam używać olejku Bio Oil plamy zrobiły się coraz jaśniejsze, dodatkowo w gorące dni opaliły się przez słońce. Jeżeli rozchodzi się o plamy na czole i policzkach również produkt przyniósł pozytywne rezultaty. W dzień gdy jest dość gorąco używam kremu z wysokim filtrem oraz nosze czapke z daszkiem zeby ochronic twarz, ponieważ po zabiegu mikrodermabrazji należy unikac słońca i chronic twarz.
Generalnie z olejku Bio Oil jestem bardzo zadowolona!

PLUSY:
- niska cena 28 zł w aptece
- bardzo wydajny !
- łatwo się rozprowadza
- przyjemny w zapachu ( moje zdanie)
- widać efekty!

MINUSY:
- może minimalnie wysuszyć twarz wówczas gdy aplikujemy go za dużo, dlatego ja nakładam tylko na plamy.




Rezultaty po 2,5 tyg stosowaniu maści Duac i tabletek Azycyna. Na twarzy mam lekki podkład, co jest widoczne na zdjęciu natomiast pryszczy brak! :)




****Sylwia****