Translate

środa, 9 marca 2016

JAK ROZJAŚNIĆ PRZEBARWIENIA - DERMO FUTURE REGENERUJĄCA KURACJA Z WITAMINĄ C - RECENZJA









W dzisiejszym poście będzie mowa o przebarwieniach. Kto zna ten problem ten wie jak ciężko się go pozbyć. Niestety ten problem dotyczy też mnie. Od kilku lat walczę z przebarwieniami potrądzikowymi. Moja skóra zalicza się do mieszanych z tendencja do przetłuszczania. Jest wiele plusów i minusów skóry mieszanej. Zaczynając od plusów osoby posiadające taki typ skóry mają mniejszy problem ze zmarszczkami, skóra jest delikatna i nawilżona poprzez wydzielanie sebum który naturalnie natłuszcza skórę, nie ma mowy o tzw. ściągnięciu twarzy. Więc skąd przebarwienia? Niestety minusami takiej skóry jest występowanie trądzika. Poprzez nadmierne wydzielanie sebum na twarzy pojawiają się niedoskonałości w postaci pryszczy, zaskórników czyli brudu tworzącego się w porach skóry. Ważne jest aby chodzić raz na jakiś czas do kosmetyczki na zabieg oczyszczania, mikrodermabrazji czy kwasów. Osobiście odwiedzałam również dermatologa niestety rezultaty były chwilowe. Dodatkowo mam zaburzoną całą gospodarkę hormonalną. Po ciąży problem trądziku zmniejszył się ale pozostał. Posiadam jeszcze stare plamy potrądzikowe. Zaczęło mnie to irytować, ponieważ nie lobię nosić makijażu będąc w domu, chciałam aby moja twarz wreszcie miała równomierny koloryt. Bez plam i przebarwień. Będąc w Rossmannie natknęłam się na produkt ,,DermoFuture" regenerująca kuracja z witaminą C.
 Witamina C jest jednym z podstawowych składników dobrych kemów do twarzy. Od razu zainteresowałam się tym produktem. Na opakowaniu jest napisane: Witamina C wskazuje działania antyoksydacyjne, walczy z wolnymi rodnikami, wspomaga ochronę przeciw promieniowaniu UV, stymuluje syntezę kolagenu, działa rozjaśniająco, wpływa korzystnie na stan skóry trądzikowej, wzmacnia naczynia krwionośne, poprawia stopień nawilżenia skóry.
Powiedzcie sami, same plusy. 
Stosuję ten produkt od 2 tyg. wiem, że jest to zbyt szybki czas na recenzję, ale uwierzcie mi po 2 tyg. zauważyłam mega rezultaty! Sama nie wierzyłam. Skóra stała się bardziej rozjaśniona i promienna. Plamy potrądzikowe zmniejszyły się, nie zauważyłam nowych pryszczy. Jest to pierwszy produkt na przebarwienia z którego jestem bardzo zadowolona. I powiem szczerze po zabiegach u kosmetyczki nie było takich rezultatów! Nakładam produkt wieczorem na oczyszczona twarz. Wklepując opuszkami palców. Produkt posiada pipetę, konsystencja płynna. Jest bardzo wydajny. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że daje radę. Może i tobie pomoże! Naprawdę polecam!

Cena 39.90/20ml




****Sylwia****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz