Translate

niedziela, 23 listopada 2014

Jesienno - zimowa pielęgnacja


Jesień to czas kiedy nasza skóra wymaga więcej pielęgnacji. Nawilżenie i ochrona są bardzo ważne w tym okresie. Dlatego w dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić opinią produktów, których używam.






Dove 250ml - balsam brązujący do ciała
Neutrogena 400ml - balsam nawilżający do suchej skóry
Bielenda 150ml - mgiełka samoopalająca na twarz i ciało
Alterra granat BIO 125ml - emulsja oczyszczająca do mycia twarzy
Maść ochronna z witaminą A
Nivea - masełko do ust, karmel




We wcześniejszym poście wspominałam, iż jestem przeciwniczka solarium dlatego aby nabrać koloru stosuje balsam nawilżający wraz z balsamem brązującym. Połączenie obu balsamów sprawia, że skóra  wygląda  na muśniętą słońcem. Zawsze po kąpieli używam tych produktów. Ostatnio zakupiłam sobie dodatkowo mgiełkę samoopalającą z firmy Bielenda ( recenzja już wkrótce), zobaczymy jak się sprawdzi. Po nawilżeniu całego ciała czas na twarz. Przypomnę, że mam skórę mieszaną, skłonna do przetłuszczenia w okolicy ,,T". Latem by pozbyć się nadmiernego sebum muszę używać produktów, które zmatowią moja twarz, natomiast w okresie jesienno-zimowym moja skóra potrzebuje nawilżenia. Produkt, który sprawdził się idealne to mleczko z firmy Alterra. Moja skórą jest nawilżona gładka w dotyku i oczyszczona. Niekiedy słyszę, że niektóre osoby bardzo lubią mieć twarz mocno zmatowioną. Kochają ten efekt gdy żel do twarzy oczyści im dogłębnie skórę. Niestety nie jest to dobre, ponieważ ściągamy z twarzy wszystko co drogocenne dla naszej skóry. Wówczas skóra twarzy robi się matowa skłonna do wysuszenia, powstawiania skórek. Dlatego ważne jest aby umiejętnie obchodzić się z kosmetykami.
Wracając :) gdy przemyje twarz mleczkiem, następnie smaruję twarz oraz dłonie maścią z witaminą A i nakładam gruba warstwę masła na usta z firmy Nivea. Następnie zakładam cieplutkie bambosze, kocyk i fajny film :)Rano przemywam twarz płynem micelarnym z Garniera 3 w 1 KLIK. Wszystkie produkty oprócz maści z witaminą A znajdziecie w Rossmannie :). Maść dostępna w aptekach za ok 3zł  

Polecam! :)






****Sylwia****