Translate

niedziela, 16 listopada 2014

Małe zakupy w Rossmannie i Hebe :)


Kilka dni temu przyleciałam do Polski w odwiedziny do moich rodziców. Z tej okazji wybrałam się na małe zakupy do drogerii Hebe, w której nigdy nie byłam i do ulubionego Rossmanna. Ze względu na to ze towarzyszyła mi moja córka musiałam zrobić szybkie zakupy czyli kupić to co najbardziej potrzebne. 
W Rossmannie jest teraz promocja - jeśli kupimy jeden produkt do makijażu możemy wybrać drugi w podobnej cenie gratis lub w innej cenie, to płacimy za ten droższy. Ja wybieram się ponownie może jutro lub pojutrze ;)


Rossmann


- Fluid lirene naturalny city matt - wiele słyszałam na temat tej firmy i dlatego ze nie używałam wcześniej produktów tej firmy postanowiłam spróbować tym razem.. jak dla mnie bardzo wydajny, świetnie matuje i wygładza cerę, zawiera witaminę C, I, E. Kosztuje ok. 26 zł, jest wart swojej ceny.






- Lakiery eveline - również nie próbowałam produktów tej firmy wcześniej. Lakiery się bardzo fajnie rozprowadzają, mają gruby pędzelek i w dodatku odcienie i cena są super. Ja kupiłam kolor szary nr 605 i wrzos nr 943. Jak na razie mam pomalowane paznokcie już drugi dzień i paznokcie wyglądają jakby były świeżo malowane. Polecam za 5 ml zapłaciłam ok. 6 zł, także warto.






- Tusz maybelline the collosal volume - ja co do tuszów do rzęs nie jestem jakaś wymagająca, często zmieniam jak mi się skończy. Tym razem mój wybór padł na maybelline i nie żałuję, produkt fajnie wydłuża i cena jest rozsądna bo kosztuje ok. 26 zł






- Peeling perfecta gruboziarnisty w saszetkach - produkt wszystkim znany i stosowany przeze mnie wcześniej, byłam zadowolona z niego dlatego kupiłam ponownie.







Hebe


Perfume Ruby Spark Jaques Battini - flakonik jest wykonany z elementami Swarovskiego. Kompozycja owocowo-kwiatowa wzbogacona zapachem piżma .Zapach cudny, utrzymuje się przez długi czas, będzie to z pewnością moim zapachem nr 1 w listopadzie. Ja kupiłam ją za 46,90 zł przeceniona z ok. 70 zł.






- SNAIL CELL illuminating multi step treatment - nigdy wcześniej nie próbowałam, to jest dla mnie totalna nowość. Jest to kuracja rozświetlająco - regenerująca, zawiera ampułkę rozświetlającą skórę oraz maskę 3d ślimak. Koszt to 6,90 zł. O działaniu maski napisze wkrótce.










***ELA***