Translate

niedziela, 2 listopada 2014

Beauty Blender - recenzja :)


Każda blogerka i osoby, które śledzą nowości kosmetyczne znają słynny Beauty Blender:). Osobiście nie lubię nakładać podkładu pędzlami, palcami, używam gąbeczki z Inglota tzw. trójkąty. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad gąbeczką beuty. Z jednej strony przerażałam mnie cena z drugiej nie czułam potrzeby zakupu bo byłam zadowolona z trójkątów Inglota. Z racji tego, że razem z moim narzeczonym planujemy ślub i makijaż będę wykonywać sama postanowiłam  zakupić to cudeńko i przetestować. Recenzji jest wiele..gorszych, lepszych..nie wiadomo komu wierzyć ;) dlatego kupiłam, przetestowałam i mam własną opinię. Beauty zakupiłam w zestawie w kolorze czarnym. Zestaw dwóch gąbeczek opłaca się lepiej niż jedna. Z racji, że moja siostra lubi eksperymentować z makijażem chciała też ją przetestować.. niestety..beauty niczym mnie i siostrę nie zachwycił :( jest troszeczkę lepszy od trójkątów Inglota ale nie za taka cenę.. bardzo się zawiodłam;( aplikacja podkładu minimalnie różni się od standardowych gąbeczek, które można kupić za grosze.  Jeżeli rozchodzi się o fakturę gąbeczki, różni się znacznie. Jest mięciutka, przyjemna w dotyku, wygodna w myciu, choć trzeba delikatnie się z nią obchodzić w trakcie czyszczenia, ponieważ łatwo ja uszkodzić. Nie każdy podkład czy korektor łatwo zmyć. Ja używam korektor marki Estee lauder Double Wear.  Jak wiadomo jest to mocny i trwały korektor. Efekty widać również na gąbeczce z której korektor ciężko zmyć. Jeżeli rozchodzi się o czyszczenie używam szarego mydła. Jest niezastąpione, świetnie zmywa podkład, róż w kremie, korektor. Mój beauty ma plamy po korektorze, które można będzie zobaczyć na zdjęciu.... mój błąd bo nie wyczyściłam go od razu po użyciu tylko następnego dnia..:(

Podsumowując:

Plusy:

* ciekawa faktura, miła w dotyku i w kontakcie ze skórą twarzy
* świetna do czyszczenia
* mniejsze zużycie podkładu

Minusy:

* cena


Czy kupie ponownie ? niestety nie




wilgotna zwiększa objętość





 podkłady i korektor, które używam. 






****Sylwia****