Translate

poniedziałek, 1 czerwca 2015

24 TYDZIEŃ CIĄŻY









Jak daleko? 24 tygodnie
Masa ciała: 60 kg
Brzuch: 91 cm
Samopoczucie? dobre, czuje się naprawdę dobrze, moje samopoczucie zależy od pogody. Wiadomo gdy jest słonecznie człowiek ma energie, natomiast gdy jest deszczowo, pochmurnie nic innego jak tylko położyć się spać :) Byłam na kontroli u endokrynolog, wyniki są poprawne, tarczyca poprawiła się znacznie, tylko się cieszyć :) lekarka pogratulowała mi promienności, jednym słowem ciąża mi służy :) nie pojawiły się opuchnięcia, rozstępy..cała ciąża idzie w brzuch. Przepisała mi jedynie żelazo bo wynik minimalnie odbiega od normy. Biorę jedną tabletkę wieczorem popijając wodą z cytryną. Dzięki temu żelazo łatwiej się wchłania. Niższa hemoglobina w ciąży to standard.. należny wspomóc się żelazem w tabletkach i oczywiście wzbogacić posiłki zawierające ten składnik np. mięso, roszponka, buraki. Kręgosłup? odpukać w porządku, nie boli  :) Standardowo odpoczynek w dzień, leżąc na lewej stronie. W ten sposób nie uciskamy żyły głównej i nerek dzięki czemu nerki lepiej filtrują mocz i pozbywają się zbędnych składników. Ścięłam włosy dość sporo ze względu na brak chęci i sił na ich układanie i suszenie. Z każdym tygodniem jest mnie więcej :) to trzeba wziąć pod uwagę :)
Mdłości: brak /  zgaga ustąpiła
Zachcianki: truskawki, lody, dużo zielonego, sałata, ogórek, szczypior.
Płeć: Dziewczynka
Ruchy: wyczuwalne, rano i wieczorem. To są pory w których malutka jest aktywna i tak jest co dzień.
Rozstępy: brak, używam od początku bio oil i Palmer's
Obrączka: ON
Czekamy na? USG już jutro. Boję się, ponieważ mam zmianę lekarza...mój lekarz prowadzący do końca maja pracował w szpitalu i odszedł do Brzegu. Będzie przyjmował na kasę chorych oraz prywatnie w moim mieście, jedynie problem w tym i to duży problem !! że nie odbierze mi porodu. Mam dylemat...To już 24 tydzień ciąży i zmiana lekarza? to nie są początki..ciężka decyzja



****Sylwia****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz