Translate

poniedziałek, 15 czerwca 2015

26 TYDZIEŃ CIĄŻY








Jak daleko? 26 tygodni
Masa ciała: 61 kg
Brzuch: 92.5 cm
Samopoczucie? coraz ciężej :) to ostatni tydzień szóstego miesiąca. Za tydzień, a dokładnie w piątek zaczyna się 7 miesiąc. Upały dały we znaki. Będzie coraz ciężej, brzuch pnie się ku górze, a maleństwo nabiera siły i jej kopniaki są coraz mocniejsze :) dziecko waży już 908 gram. Byłam ostatnio na wizycie prywatnej u mojego ginekologa prowadzącego. Ciąża według niego przebiega prawidłowo. Mam filmik USG 3D. To piękny widok, czasami w wolnej chwili siadam i oglądam, coś pięknego, nie można się napatrzeć.
Mdłości: brak /  zgaga?? zależy od dnia
Zachcianki: jem rozmaicie, na co przyjdzie mi ochota, dużo pije wody, gdy jestem w domu. Bo w podróży lub w czasie wypadu na miasto nie polecam dużo pić, wiadomo dlaczego :) częste oddawanie moczu :)
Płeć: Dziewczynka
Ruchy: codziennie wyczuwalne i coraz mocniejsze. Pora dnia to 9 rano 12.00, 15.00, 22.00
Rozstępy: brak, używam od początku bio oil i Palmer's
Obrączka: ON. 
Czekamy na? na tatusia 26 czerwca już z nami będzie :) Kochamy cię bardzo i czekamy na Ciebie !!!:*


****Sylwia****


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz