Translate

niedziela, 31 sierpnia 2014

Sierpniowy glossybox UK



Oto co dostałam w sierpniowym glossybox:

Kryolan for glossybox - highlighter cashmere - nadaje połysku i stosuje się go do podkreślenia, rozświetlenia makijażu, można stosować go na policzki, usta.

Lakier do paznokci z Yves rocher - kolor ładny, pastelowy róż,  produkt jest pełen ale jak dla mnie jest za mały bo tylko 3ml.

Figs and Rouge mini hand cream - na pierwszy rzut oka kiedy wyciągnęłam go z pudełka myślałam że to błyszczyk do ust, gdyż w zeszłym roku glossybox przysłał mi błyszczyk do ust tej samej firmy i tak samo wyglądający. Kremik idealny do torebki jest to produkt niepełny, fajnie nawilża dłonie tylko jak dla mnie bardzo dziwnie pachnie, zawiera ekstrakty z alg morskich i masła shea. 

PHILIP Kingsley elasticizer - należny go stosować przed umyciem włosów, zapewnia włosom elastyczność i połysk.

Skinpep serum c15 - stymuluje poziom kolagenu i zapewnia ochronę przed promieniami UV. W glossybox pełen produkt 7ml, a cena to 13.99£, trochę za wysoka jak na mały kosmetyk.

PRÓBKA perfumy Lalique - to połączenia zapachów bergamotki i innych białych kwiatów. Jest dość mocny.


















***ELA***