Translate

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

17 TYDZIEŃ CIĄŻY











Jak daleko? 17 tygodni
Masa ciała: 55 kg
Brzuch: 82 cm
Samopoczucie? nie mogę narzekać :) naprawdę czuje się dobrze dużo odpoczywam nie przemęczam się. Pogoda poprawiła się o 180 stopni na wielki plus ;) Trądzik nadal gości na mojej twarzy, ostatnio nawet zauważyłam na plecach, gdzie nigdy dotąd nie miałam problemu z trądzikiem w innych miejscach niż na twarzy. Ochota na słodkie w I trymestrze, trądzik każdy powie że dziewczynka :) ja od początku tak czuje ale zobaczymy czy u mnie to się sprawdzi :)
Mdłości: brak/ zgaga ustąpiła jupii :)
Zachcianki: jem dosłownie wszystko na co mam ochotę. Śledzia zagryzam ciastkiem hehe normalne :) mam ochotę na ogórki kiszone, sałatki, mam zamiar w tym tygodniu zrobić jakąś dobrą sałatkę, w święta królowała u mnie jarzynowa :). Standardowo ochota na słodkie :) już mniej na owoce. 
Płeć: nie potwierdzone/ od początku czułam i czuje nadal że to dziewczynka, moja świadomość mi to podpowiada. Płeć nie jest jeszcze potwierdzona czekamy na 20 tydz.
Ruchy: Nie, aczkolwiek czułam kilka razy muśnięcia ale nie jestem pewna czy to jelita czy dzidziuś :)
Rozstępy: nie zauważyłam, smaruje się cały czas olejkiem bio oil oraz balsamem firmy Palmer's
Obrączka: ON
Czekamy na? we wtorek miałam wizytę u ginekologa, dzidziuś rośnie według lekarza wszystko przebiega prawidłowo, w 20 tyg czyli za 3 tyg określi już płeć :) nie mogę się doczekać. Kupiłam już jeansy i leginsy ciążowe. Zrobię na ich temat i produktów do pielęgnacji osobny post :) to już niebawem.


POZDRAWIAM :)







****Sylwia****