Translate

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

19 TYDZIEŃ CIĄŻY










Jak daleko? 19 tygodni
Masa ciała: 56,5 kg
Brzuch: 84 cm/  staje się coraz twardszy
Samopoczucie? bardzo dobrze się czuję :) ostatnio włączyła mi się większa ochota na spanie w dzień to przez obecny progesteron u kobiet w ciąży. Na razie nie mam kłopotów ze spaniem w nocy, budzę się szybko o 6 rano. Brzuszek rośnie, coraz bardziej czuje ucisk na żołądek, macica zmierza ku górze. W nocy pomaga mi w spaniu moja poduszka, super sprawa! jak na razie nie czuje bólu w kręgosłupie, boje się tego bo mam lekkie skrzywienie.
Mdłości: brak  !!!! zgagi brak
Zachcianki: jak w poprzednich tygodniach jem wszystko, nie wybrzydzam. Bardzo się ciesze bo mam apetyt. Ochota na słodkie nadal aktywna! Codziennie rano do śniadania piję szklankę kakao, nie mam ochoty na herbatę. Czekam na pomidory swojskie mmm ze śmietaną :) jeszcze trochę musimy poczekać. Pije dużo wody oraz inne płyny soki, koktajl z truskawek swojskich mrożonych. Staram się jeść zdrowo ale nie odmawiam sobie niczego. Na co mam ochotę to jem ;) odstawiłam całkowicie coca cole, kawę, pasztet. Choć nie jestem kawo-maniaczką czasami w tygodnia lubiłam sobie wypić.
Płeć: nie wiadomo
Ruchy: tak! już czuje ruchy dzidziusia :) najczęściej gdy się najem.
Rozstępy: nie zauważyłam, używam cały czas bio oil oraz krem/balsam Palmer's
Obrączka: ON
Czekamy na? czekamy na tatusia:) i kolejne USG, dowiemy się wówczas czy to chłopak/dziewczynka. 







****Sylwia****


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz