Translate

niedziela, 19 kwietnia 2015

Glossybox UK kwiecień






Ostatnio dostałam najnowszy nr glossybox. W tym miesiącu glossy przygotował 4 rożne wersje swojego pudełka: żółta, miętowa, blekitna i łososiowa, ja dostałam żółtą. Produkty, które były w moim pudełku inspirowane są makijażem z Hollywood, dlatego też na pudełku glossybox mamy wizerunek Marilyn Monroe. Po użyciu kosmetyków z glossy możemy uzyskać makijaż taki jak z Hollywood. 

Oto lista produktów, które dostałam: 

 Lord & berry lipstick pencil in kiss
 Astra original 
 Pop beauty kazał eyeliner pen
Color club barely there nail polish
 Nougat London bath pearls



lord & berry - szminka w kredce, jest to pełen produkt, w kolorze czerwonym...mam już tego rodzaje szminki. Na pewno mi się przyda. Produkt kosztuje £10 

Astral - krem nawilżający. W glossybox produkt 50 ml czyli nie jest pełen. Chętnie go wypróbuję. Jest ulubieńcem gwiazd Hollowood. Cena za 200 ml to £3.89, a więc rozsądna. Można go stosować do twarzy jak i na całe ciało.

Pop beauty kajal eyeliner - kolor czarny, podobno łatwy w użyciu i pozwala stworzyć idealne kreski. W glossybox produkt pełen, a cena to £6,50

Color club barely there nail polish - dostałam kolor beżowy i bardzo się ciesze, gdyż takiego nie mam w mojej małej kolekcji. W glossybox produkt pełen, a jego cena to £4.10

Nougat London Bath Pearls - w glossy pełen produkt, a cena to £6. Należy dodać ich do kąpieli, jedna łyżkę stołową, podobno pozostawiają łagodny zapach na skórze, nadając trochę blasku.













***ELA***