Translate

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

18 TYDZIEŃ CIĄŻY













Jak daleko? 18 tygodni
Masa ciała: 55,5 kg
Brzuch: 83 cm
Samopoczucie? czuje się dobrze nie zapeszając, ostatnio muliła mnie głowa przez 2 dni ale to przez pogodę, która jest strasznie zmienna. Ruszam się, jestem aktywna i staram się dużo odpoczywać. Trądzik nadal aktywny;/ Skóra rozciąga się, swędzi mnie najbardziej w okół pępka dziwne uczucie heh. Chodzę często susiu, czasami bardzo mi się chce, a poleci dosłownie kilka kropek omg :D. Poza tym wszystko w porządku doceniam II trymestr bo czuje się dobrze w przeciwieństwie do I trymestru uhhh dobrze, że to już za mną;(
Mdłości: brak jejeje !!!!
Zachcianki: ochota na wszystko dosłownie na wszystko. Mam dobry apetyt naprawdę nie narzekam bardzo dużo jem. Nie obawiam się, że przytyję bo nie mam skłonności do tego. Pielęgniarka ostatnio na wizycie kazała mi przytyć! ale naprawdę ja mam dobry metabolizm!  mogę jeść i dużo nie przytyję. Jak na razie idzie mi wszystko w brzuch i raczej tak zostanie do końca ciąży ;) Ser biały ze szczypiorkiem i śmietaną, ogórki kiszone, lody, to królowało ostatnio. Nie czuje obrzydzenia na jakikolwiek produkt, jem rozmaicie. Miedzy posiłkami wcinam kilka pestek dyni codziennie.
Płeć: hmm czuje, że dziewczynka ale nie jest to jeszcze potwierdzone. Jest mi to naprawdę obojętne oby zdrowe :)
Ruchy: tak!!! już czuje ruchy dzidziusia :) to piękne uczycie naprawdę !
Rozstępy: nie zauważyłam, używam bio oil oraz Palmer's
Obrączka: ON
Czekamy na? czekam na mojego męża, może na początku maja przyjedzie na weekend, oby szef go puścił !!! to takie ciężkie przeżywać ciąże bez kochanej osoby u boku ;( 5 maja kolejna wizyta u ginekologa czekamyyyy !!!


A już w środę post o ubraniach ciążowych oraz pielęgnacji Zapraszam :)






****Sylwia****