Translate

niedziela, 7 września 2014

Recenzja żelu rozświetlającego Casting Sunkiss





Before



Casting Sunkiss nowość marki L'oreal dostępny w Rossmanie za 27 zł.  Ja kupiłam go po przecenie za 21 zł. Moim zdaniem cena 27 zł jest zbyt wygórowana, dlatego czekałam, aż żel zostanie przeceniony. A więc przejdźmy do sedna sprawy. Żel rozświetląjacy ma za zadanie stopniowo rozjaśnić nasze włosy tak aby powstał efekt włosów rozjaśnionych słońcem. Efekt widoczny jest po 4 zastosowaniach. Żel nakłada się na wilgotne bądź suche włosy nie spłukując pozostawiając do wyschnięcia. Ja nakładałam na suche włosy, zostawiłam żel na 15 min i wysuszyłam suszarką. Taką metodę preferuje marka L'oreal. Moja opinia? niestety nie będzie pozytywna..żel starczył mi na niecałe 3 razy, efekt rozjaśnienia jest słaby, prawie niewidoczny na zdjęciu, dlatego też nie dodawałam zdjęcia końcowego, ponieważ różnicy nie było widać. Żel rozjaśnia bardzo delikatnie. Polecam osobą które maja włosy do ramion ( wówczas żel wystarczy na 4 razy) i przede wszystkim posiadają włosy naturalne, wtedy efekt będzie widoczny. Włosy będą delikatne muśnięte słońcem. 
Jak dla mnie są to źle wydane pieniądze..żałuję.. bo wiem, że marka L'oreal słynie z dobrych produktów.
Takie jest moje zdanie :)



****Sylwia****