Translate

środa, 17 września 2014

Rossmann - małe zakupy :)




Witajcie!
Niedawno wybrałam się do Rossmanna na małe zakupy. Od razu zaznaczę, że jeden produkt nie pochodzi z Rossmanna tylko z apteki, a jest to odżywka do włosów WAX .
A oto co kupiłam:

GARNIER mineral - antyperspirant
ALTERRA dusch - peeling -  peeling do ciała
HIPP oliwka pielęgnacyjna
FACELLE intim - płyn do higieny intymnej
CAREX hand gel - żel antybakteryjny do rąk
SCHOLL cracked heel - krem na pękające pięty
KAMILL hand & nagel lotion - balsam do rąk
WAX - maska do włosów



Hipp oliwka pielęgnacyjna: jak widać na zdjęciu już w użyciu:). Smaruję oliwką całe ciało po kąpieli. Lubię mieć zadbaną i gładką skórę. Na dzień stosuje balsam ( połączenie balsamu brązującego Dove z balsamem Garnier do suchej skóry). Dlaczego takie połączenie?, ponieważ  jestem przeciwniczką korzystania z solarium, dlatego aby moja skóra nabrała koloru stosuję balsam brązujący. Połączenie balsamu brązującego z nawilżającym daje lekki efekt opalenizny, a tym samym skóra jest gładka i nawilżona. Jeżeli rozchodzi się o oliwkę Hipp jest to moja ulubiona. Świetnie się rozprowadza i wchłania. W ubiegłym roku kupiłam Bambino. Niestety nie zdała egzaminu. Ciężko się rozprowadzała i wchłaniała. Nie powrócę do niej.

Garnier mineral antyperspierant. Od lat go używam. Próbowałam wielu, ale Garnier okazał być się najlepszym. Mają ciekawe nuty zapachowe. Antyperspirant szybko schnie i chroni przed wilgocią i przykrym zapachem. Polecam.

Kamill hand & nagel lotion - balsam do rąk z wyciągiem z rumianku. Fajnie nawilża, chroni skórę, jedyny minus to zapach. Czy powrócę do niego? na pewno nie do balsamu do rąk, a do kremu. Balsam ma konsystencję rzadką, natomiast krem gęstą. Moja siostra dostała próbkę kremu Kamill w beglossy, miałam okazje wypróbować i przyznam, że bardziej mi przypadł do gustu.



Alterra Naturkosmetik peeling do ciała pod prysznic papaja i kokos. Konsystencja to żel połączony z kawałkami kokosa. Bardzo fajnie rozprowadza się na ciele. Wiórki kokosowe delikatnie usuwają martwy naskórek, pozostawiając skórę gładką i oczyszczoną. Alterra słynie z dobrych produktów również ten do niech należy. Cena bardzo przystępna ok 7zł. Bardzo polecam!



Facelle intim - płyn do higieny intymnej z aloesem. Co mogę powiedzieć na jego temat? jest świetny! delikatnie myje strefy intymne, ma cudowny subtelny zapach podobny do żelu Colvita KLIK. Nie zamienię go na inny. Przypadł mi do gustu. Bardzo polecam! 



Scholl Cracked Heel - krem na pękające pięty. Moje pięty po lecie są w tragicznym stanie. Musze doprowadzić je do porządku. W wyborze kremu sugerowałam się marką. 
Marka Scholl słynie z produktów do pielęgnacji stóp. Jest znana w 70 krajach, a nazwa pochodzi od nazwiska założyciela dr. Wiliama Mathiasa Scholla. Konsystencja gęsta, po nałożeniu tworzy barierę ochronną. Producent zapewnia nas, że po 3 dniach widać rezultat, jest to oczywiście prawda. Koszt to ok 17 zł.




Carex hand gel - żel antybakteryjny do rąk o zapachu aloesu. Przyznam się, że to mój pierwszy żel antybakteryjny. Co skłoniło mnie do jego kupna? próbka, która była dołączona w miesięczniku ,,Skarb" od Rossmanna. Żel rewelacyjny! łatwo i szybko rozprowadza się na dłoniach, piękny zapach, który utrzymuje się, aż do momentu gdy nie umyjemy rąk. Po aplikacji ręce są odświeżone, nie kleją się. Koszt to ok. 10zł/50ml. Produkt nie należny do tanich, ale naprawdę warto!  Żel noszę w torebce, świetnie sprawdza się w podróży, na zakupach gdy jesteśmy w centrach handlowych. Na każdym kroku czepiają nas się bakterie dlatego dbajmy o higienę naszych rąk. 



Henna WAX -  maska do włosów, ogranicza wypadanie, wzmacnia włosy. Kupiłam ją z myślą o przeprowadzeniu kuracji moim włosom. Jak wiadomo w sezonie jesiennym i wiosennym włosy wypadają garściami. Maska wzmocni je, a po miesiącu stosowania będzie można zauważyć baby hair. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na jej temat  zapraszam do zakładki Hair.






****Sylwia****