Translate

poniedziałek, 4 maja 2015

20 TYDZIEŃ CIĄŻY










Jak daleko? 20 tygodni
Masa ciała: 57,5 kg
Brzuch: 87 cm
Samopoczucie? To już połowa ciąży!!! czuje się bardzo dobrze :) brzuch coraz większy. Rozpoczął się maj mój ulubiony miesiąc w roku, mam bardzo dobre samopoczucie i humor. Dodatkowo na weekendzie majowym był mój ukochany mąż ! w dzień robię sobie drzemkę, organizm tego ewidentnie potrzebuje. Odczulam juz delikatny ból pleców, nie chce myśleć co bedzie za kilka miesięcy :/ skrzywienie kregoslupa odezwie się i da mi popalić. 
Mdłości: brak / zgagi brak
Zachcianki: lody, owoce, słodkości, nabiał. Poza tym ochota na wszystko, brak wybredności ;) Mam bardzo dobry apetyt i bardzo się z tego cieszę. Maluszek chłonie składniki odżywcze z pożywienia daje mu to ogromną energię i zapewnia rozwój. Ostatnio z owoców królowało kiwi i truskawki. 
Płeć: nie wiadomo dowiemy się we wtorek juz jutro 5tego maja jupii :):):)
Ruchy: tak! czuje ruchy, tatus trzymajac rękę na brzuszku raz poczuł ruch. Jego radość była bezcenna. Moj :*
Rozstępy: nie zauważyłam, używam cały czas bio oil oraz krem/balsam Palmer's. Brzuch rośnie, skóra się rozciąga dlatego systematyczna pielęgnacja skóry brzuszka jest ważna.
Obrączka: ON
Czekamy na? czekamy na wizytę u lekarza i ustalenie płci dzidziusia :) W weekend zakupiłam nowe leginsy i szorty w sieciówce H&M. 






****Sylwia****