Translate

poniedziałek, 11 maja 2015

21 TYDZIEŃ CIĄŻY








Jak daleko? 21 tygodni
Masa ciała: 58 kg
Brzuch: 87 cm
Samopoczucie? Dobrze jak w poprzednich tygodniach. Dobrze śpię, dużo mi się śni. Słyszałam, że to normalne w ciąży :) Byłam u ginekologa na kontroli szczegółowej. Lekarz pomierzył dzidziusia i jego narządy. Wszystko w porządku :) bardzo się ciesze bo stresowałam się tą wizytą. Potwierdził w 100% płeć. Kupiłam już kilka ubranek :) kobiecie w ciąży zdecydowanie poprawia to humor :) Kręgosłup czasami się odzywa :( ale lekarz powiedział, że to normalne. Bardzo się cieszę, że wszystko w porządku, ciąża przebiega prawidłowo. W 25 tyg. umówiłam się na usg 3D. Lekarz wówczas nagra usg dzidziusia na płytę. Jest to piękna pamiątka. Dlaczego w 25 tyg.? dlatego, że dzidziuś nie jest jeszcze na tyle duży i zmieści się cały na usg.  
Mdłości: brak / zgaga aktywna ! w szczególności wieczorami. Biorę jedną pastylkę Renne.
Zachcianki: lody, owoce, słodkości, nabiał. Nic od ostatniego tygodnia się nie zmieniło. Mam naprawdę dobry apetyt. Moja waga jest prawidłowa, przybieram regularnie 0,5kg na tydzień.
Płeć: DZIEWCZYNKA!!!


Ruchy: tak ruchy aktywne w szczególności po śniadaniu i wieczorem gdy kładę się spać:) ruchy dziecka są cudowne. 
Rozstępy: nie zauważyłam, używam od początku ciąży bio oil oraz krem/balsam Palmer's. 
Obrączka: ON
Czekamy na? kolejny przyjazd tatusia :* i kolejną wizytę usg za 3tyg:)






****Sylwia****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz