Translate

niedziela, 24 maja 2015

ZAPACH DO KTÓREGO WRACAM - AMBER ELIXIR





Witajcie wszyscy

 Chce Was przeprosić za to, że nie robiłam postów przez parę tygodni, teraz postaram się to nadrobić :-)  Mój dzisiejszy wpis chcę poświecić zapachowi, do którego wracam po raz kolejny, a mianowicie jest to amber elixir z Oriflame. W tym momencie jest to moja kolejna już butelka ( może piąta ), dokładnie nie pamiętam. Nie jest to jakaś nowość na rynku. Inspiracją do stworzenia tego zapachu był się bursztyn. Jest to połączenie kilku zapachów: mandarynki, porzeczki, heliotropu, piżma i bursztynu, co powoduje, że perfuma jest uwodzicielska i zmysłowa, ma bardzo elegancki wygląd. Utrzymuje się przez długi czas, a co najważniejsze cena to ok.15 funtów. Czasami możemy kupić ją w promocji. Jak dla mnie jest idealna na każda porę roku. Z pewnością to przykład perfumy, która może konkurować z tymi drogimi, luksusowymi od tych nietanich producentów i na pewno wrócę do niej nie raz :-) więc jeśli szukacie zapachu eleganckiego, trwałego i na każdą okazje za rozsądną cenę to amber elixir jest moją propozycją, gorąco polecam !







***ELA***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz