Translate

poniedziałek, 18 maja 2015

22 TYDZIEŃ CIĄŻY









Jak daleko? 22 tygodnie
Masa ciała: 58,5 kg
Brzuch: 88 cm
Samopoczucie? Duży wpływ ma na mnie pogoda, zmiana pogody. W sobotę źle się czułam całe popołudnie musiałam przeleżeć. Zrobiłam już wyniki: morfologie, mocz i glukozę. Ohydaaaa:/ glukoza jest tak słodka, że bałam się, że zwymiotuje. Oczywiście roztwór w postaci proszku 75 g musiałam sama zakupić bo NFZ tego nie refunduje.To nie drogi produkt ok 3,5 zł, jednak sam fakt, że pacjent musi na własny koszt to zakupić. Mało tego podczas badania spytano mnie czemu nie mam jeszcze kubeczka z wodą do rozpuszczenia glukozy...szkoda komentować.. 3 razy pobieraną miałam krew na wskaźnik glukozy. Odebrałam już wyniki, wydaje mi się, że wszystko w porządku. W następnym tygodniu mam wizytę u endokrynologa, ponieważ leczę się na tarczycę mam chorobę hashimoto. Przez ciąże wyniki i tarczyca poprawiła się znacznie :) zobaczymy co pani doktor teraz powie, muszę zrobić Tsh i FT4. Śpię dobrze w nocy, w dzień robię drzemkę lub kładę się na godzinę i odpoczywam.
Mdłości: brak / zgaga aktywna wieczorem
Zachcianki: nie mam szczególnych zachcianek. 4 posiłki dziennie. Jem rozmaicie niczego sobie nie odmawiam oprócz kawy i coca coli. 
Płeć: Dziewczynka
Ruchy: ruchy aktywne, natomiast dzidzia ma swoje pory spania i aktywności. Nie wierzga tak często jak na początku. Aktywna jest wieczorem jak kładę się spać.
Rozstępy: brak, używam od początku bio oil i Palmer's
Obrączka: ON
Czekamy na? czekamy na tatusia :)



****Sylwia****