Translate

poniedziałek, 25 maja 2015

23 TYDZIEŃ CIĄŻY









Jak daleko? 23 tygodnie
Masa ciała: 59 kg
Brzuch: 90 cm
Samopoczucie? na razie jeszcze dobre, gorzej będzie gdy zaczną się upały.. tego się boję. Dwa razy w mieście, gdy za dużo chodziłam zrobiło mi się słabo ale gdy usiadłam odpoczęłam już było wszystko w porządku. Podobno jest to normalne :) tak lekarz powiedział. Trzeba dużo odpoczywać i pic dużo wody. Brzuszek rośnie w oczach, mała jest aktywna wieczorem, ale nie czuje kopania jedynie ruchy, muśnięcia. Robiłam w tygodniu i odebrałam już wyniki TSH i FT4, są w normie z czego bardzo się cieszę, w czwartek mam wizytę u endokrynologa. Kupiłam już kilka ubranek, w piątek w Biedronce ( oferta jest jeszcze aktualna ) kupiłam kocyk i dwie paczki po 3 szt. body na krótki rękawek rozmiar 74 za 23 zł, bardzo dobra cena. Ubranka w sam raz na sezon wiosna - lato 2016 :)
Mdłości: brak /  zgaga nadal aktywna wieczorem
Zachcianki: jem wszystko! mąż był w weekend i zdziwił się jaki mam dobry apetyt, bardzo go to ucieszyło. Przybieram na wadze 500 g tygodniowo. 
Płeć: Dziewczynka
Ruchy: ruchy aktywne, jest coraz większa i czuje już ruch w połowie brzucha na linii pępka.
Rozstępy: brak, używam od początku bio oil i Palmer's
Obrączka: ON
Czekamy na? wizytę u endokrynologa i USG. W czerwcu wybieram się z moja koleżanką, która też jest w ciąży do sklepów dziecięcych. Razem przeżywamy ciąże, miedzy nami jest różnica jednego tygodnia:) Pozdrawiam Cię Marlenko bo wiem, że czytasz mojego bloga :*



****Sylwia****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz