Translate

sobota, 26 lipca 2014

Małe zakupy na wyprzedaży



Dwa dni temu przy okazji zakupów w Castoramie zajechałam do galerii ,,Cuprum Arena" w mieście Lubin oddalonego ok. 30 km od miejscowości w której mieszkam. Trafiłam na końcówkę wyprzedaży. Kupiłam kilka rzeczy, które przydadzą się na lato-wakacje ;)






Reserved- koszulka w cienkie białe paseczki, 
- rozmiar XS,
-  materiał: 81% bawełna, 19% polister,
- przeceniona z 29,99 zł na 14,99 zł





Bershka- koszulka  w czarne cienkie paseczki, materiał dominujący biel. W zeszłym roku kupiłam taka samą koszulkę jedynie w kropeczki i służy mi do dziś. Materiał bardzo porządny. Polecam koszuli ze sklepu Bershka, ponieważ są dobrej jakości. Osobiście większość rzeczy kupuje w tym sklepie. Bardzo sobie go chwalę;) Polecam!

- rozmiar M,
- materiał: 95% bawełna, 5% elastan,
- przeceniona z 29,99zł na 14,90 zł
 




C&A- top w kolorze różowym,
- rozmiar XS,
- materiał: wiskoza,
- przeceniona z 22,90 zł na 12,90 zł

Mam nadzieję, że top nie zmechaci się po pierwszym praniu. Kupiłam go, ponieważ kosztował grosze, a na pewno przyda się na lato, ponieważ materiał jest bardzo lejący, zwiewny w sam raz na upalne dni. Bardzo lobię kolor różowy tym bardziej skusiłam się na jego kupno. Zobaczymy jak sprawdzi się w praniu.;)







Bershka - wystrzępione szorty, kolor jasno żółty. Nie podlegały przecenie, pochodziły z nowej kolekcji z tego co pamiętam. Po bokach znajduja sie małe gwiazdeczki.

- rozmiar 36,
- materiał: 98% bawełna, 2% elastan,
- cena 49,90 zł

Dostępne w sklepach!





Balerinki, kupione w sklepie obuwniczym, kolor granat, podeszwa biała. Buty są pikowane. Super będą wyglądały do szortów i zwykłej bluzki:) Można z nich uzyskać wiele fajnych stylizacji.
cena: 19,90 zł





Cropp - japonki, świetne na plaże, przecenione z 29,99 zł na 19,99 zł
Dostępne w sklepach!

 




****Sylwia****