Translate

piątek, 18 października 2013

39 tydzień ciąży / 39 week of pregnancy ! ;D jupi




39 tydzień ciąży
Dzisiaj zaczyna się mój 39 tydzień ciąży ...czuje się dobrze, spakowałam już torbę do szpitala. Teraz poród może zacząć się o każdej porze dnia i nocy, cieszę się że nie zaczął się wcześniej. Wspiera mnie mój ukochany mąż i część rodzinki i oczywiście najlepsi przyjaciele tu szczególne podziękowania dla mojej wspanialej Sylwunii, która tworzy ze mną ten blog. Sylwunia jesteś fantastyczna.

39 week of pregnancy
Today the 39th week of my pregnancy starts...I feel ok, I have finshed packing the bag which I will take to hospital with me. The labour can start any time of the day or night ,I am happy that It has not started earlier. My beloved husband and the part of our family give me support I need and our closest friends of course ,special thanks to my wonderful Sylwunia who makes that blog with me ,Sylwunia you are fantastic.


***ELA***