Translate

poniedziałek, 14 października 2013

Zmiany ;)/ changes!;)



Cześć wszystkim! ;)
Ostatnio byłam u fryzjera bo potrzebowałam zmiany ;) ogólnie przyznam się, że nie lubię chodzić do fryzjera, ponieważ boje się o końcowy efekt, który zazwyczaj jest tragiczny;/ Tym razem zaryzykowałam;) ;) Zrobiłam pasemka blond. Ścięłam też dość sporo włosów by je poprawić i wzmocnić;)
Jestem zadowolona;)!


Hi everyone! ;)
Recently I was at the hairdresser because I needed a change;) generally admit that I do not like going to the hairdresser, because I'm worried about the end result, which is usually a tragic;/ This time I took a chance;) ;) I did blonde highlights. Turn down a quite a bit of hair to be improved and strengthened;)
I'm happy;)!






W rzeczywistości pasemka są jaśniejsze;) niestety mój aparat nie jest tak dobry żeby to uchwycić.

In fact, the highlights are brighter;) Unfortunately, my camera is not so good to catch it.




****Sylwia****